Pagina's

maandag 12 september 2011

Writersblok

Voor mijn trouwe volgers die vast dachten dat het hier stil was de afgelopen drie dagen, dat klopt. Ik had last van een writersblok (of hoe datook maar heet). Ik had nog wel ideeën voor blogs staan maar ik kon de woorden en zinnen niet vinden om het op te schrijven. Gelukkig lukt het nu weer goed, ik heb gisteren en eergisteren nog een beetje geschreven aan een verhaal.

De onthulling van mijn fantasywezen verschuift hierdoor enkele dagen, want ik wil hem eerst tekenen. Dus wacht vol spanning, ik hoop hem deze week af te maken. Komende wek weer gewoon blogjes van mij hoor, ik kan nu weer gewoon alles verwoorden.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat vervelend, maar gelukkig gaat het nu weer goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achja, dat kan weleens gebeuren he! Geeft toch niks? Je moet schrijven wanneer je dat wilt en jezelf niet onder druk zetten, dan lukt het totaal niet. (vind ik dan)

    BeantwoordenVerwijderen