Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Experimenteren met eten

Ik hou van lekker eten en soms experimenteer ik met dingetjes om tot iets nieuws lekkers en simpels te komen. Afgelopen woensdag heb ik ook geƫxperimenteerd met eten.

Ik had:
Pasta (penne)
Spinazie
Creme Fraise (of hoe je het ook maar schrijft)
Feta kaas
geraspte kaas
Champignons

Ik kookte de pasta, warmde de spinazie op en deed de champignons in de wok. Bij de champignons deed ik de creme fraise en de feta kaas in blokjes gesneden. De spinazie was inmiddels ook klaar en die heb ik ook in de wok gedaan, daarna de pasta afgegoten en ook in de wok gedaan, alles goed omgeschept en gerapste kaas erbij en nog even omscheppen.

De volgende keer laat ik de Feta weg en vervang ik de creme fraise door slagroom.

Houden jullie ook van experimenteren met eten?

4 opmerkingen:

  1. Hmm, ik kook een keer per week met mijn moeder en meestal zijn het dan standaard dingen omdat ik altijd een recept vergeet uit te zoeken :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hobby ;) nee, zelf kook ik niet zo heel veel, maar ga dat in de toekomst wel doen. Expirimenteren? hmmm, dat weet ik nog niet :)

    misschien nog verder in de toekomst :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heel erg lekker! Ik ben daar niet zo van :)

    BeantwoordenVerwijderen