Pagina's

zondag 25 september 2011

Een blogaward!



Thank the person who gave you this award
Bedankt Joyce, Ik vind het echt leuk dat je mij deze award geeft! Ik weet dat mijn blog veel wordt gelezen, ook al reageert niet iedereen die mijn blog leest. Zoals jij dus, maar hierdoor weet ik wel weer dat jij nog altijd op mijn blog kijkt. Dus dankje!

 

Reveal 3 random facts about yourself
  1. Ik schrijf verhalen, alleen heb ik er niet altijd tijd voor en hierdoor heb ik heel veel halfafgemaakte verhalen waaraan ik ooit nog verder wil schrijven.
  2. Ik hou van lezen, maar hier heb ik de laatste tijd ook minder tijd voor, wat ik ook zo jammer vind, vooral bij de blogs want daardoor moet ik veel bijlezen. Gelukkig ben ik nu weer bijgelezen.
  3. Ik kan enorm veel eten en kom heel weinig aan, helaas ben ik nu erg licht en wil ik liever een paar kilo's erbij, maar ik let heel goed op wat ik eet en hou niet van snoepen (behalve chocoladepepernoten dan).
Pass on the award
Ik geef deze award aan lauradenkt, omdat zij een heel interessante blog heeft en ook heel afwisselend is met blogjes en aan Tristin omdat zij weinig reacties krijgt en ik het idee heb dat haar blog nog weinig wordt bezocht.

3 opmerkingen:

  1. Dankjewel Marrit :) Maar ik doe eigenlijk nooit tags, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik zou er juist een paar kilo afwillen :P Chocoladepepernoten zijn idd erg lekker :D

    Ik vind jouw blog erg leuk zoals je weet, maar wil het bijdeze nogmaals vertellen :) Tristin heeft in ieder geval 1 lezer en dat ben ik en reageer ook weleens :D

    BeantwoordenVerwijderen