Pagina's

donderdag 1 september 2011

Schrijfwedstrijd (4/101)

Afgelopen zondag heb ik een verhaal ingestuurd voor een verhalenwedstrijd. Hieronder zometeen de link waar mijn verhaal staat. Als je er iets over wilt zeggen mag je hier gewoon reageren. Ik heb neit veel te schrijven over het verhaal, behalve dat ik het best snel af kreeg. Ik zag de wedstrijd zaterdagmiddag en ik ben meteen gaan schrijven en had de helft al binnen een half uur, ik heb hem later nog eens doorgelezen en bijgewerkt en zondag dus ingezonden.

Klik hier om het verhaal te lezen

2 opmerkingen:

  1. Goed geschreven! Volgens mij ben jij niet zo conservatief haha, want ze waren niet getrouwd, maar hadden wel een kind :P (niet dat dat uitmaakt, het viel me alleen op)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhaal! Ik heb wel een tip voor je. Misschien is het leuk om met namen te werken. Dat maakt het toch wat persoonlijker en aangenamer om te lezen. Ik persoonlijk vind het leuker om namen te lezen inplaats van de hele tijd vriend, dochter man enzo...

    Verder vond ik het een heel leuk verhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen