Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Boeken

Waarom zijn gewone boeken zo moeilijk te lezen als je slechtziend bent? Ok hier geef ik geen antwoord op, maar het is wel een gedachte die ik soms heb. Ik had boeken besteld als Foto-PDF voor school, maar die zijn niet te doen met mijn hulpprogramma's, was ik dus neit goed op voorbereid, dus had ik toen nog het grootste deel in Word besteld. Ik had helaas nog neit alles in Word, dus gisteren (toen ik ziek was) heb ik nog even gezocht naar de boeken en nu heb ik er nog een aantal bij in Word. Nu heb ik nog maar 4 boeken in alleen PDF, maar eentje heb ik ook als gewoon boek en die is nog wel te lezen voor mij. De andere boeken hebben we minder nodig en hebben ook niet hele lange stukken tekst. Als ik lange stukken tekst lees dan gebruik ik vaak spraak.

Gelukkig kwamen mijn boeken vandaag al binnen, terwijl er 2 werkdagen stond, dus ik had geluk. Morgen heb ik een van de boeken alweer nodig en de andere boeken waren eentje voor Engels en eentje voor wiskunde/rekenen, die ik vandaag nodig had maar we deden niks in het boek. Wel huiswerk voor wiskunde/rekenen en dat kan ik nu dus gewoon doen.
Engelse boeken heb ik nog nie teens nodig gehad, want we hadden gisteren Engels en ik noemde net al dat ik toen ziek was. Het huiswerk krijg ik gelukkig nog uitgelegd van een klasgenootje.
En nog even een 'Lang leve de social media!' Ik heb een aantal klasgenoten op facebook en hyves en nog een paar op msn, ideaal om dingen na te vragen!

3 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me erg lastig, hopelijk kun je het in word wel lezen.

    En inderdaad, social media is heel handig voor dat soort dingen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, hoevak hebben we dat niet al gezegd Lang leve social media :P maar het is waar ;) Anders konden we niet zo makkelijk in contact blijven :0

    BeantwoordenVerwijderen