Pagina's

donderdag 22 september 2011

Het lege kettinkje

Ik draag de afgelopen dagen afwisselend 2 kettinkjes en dan weer 1, eentje is leeg en de andere heeft een yin yang hanger.

De yin-yang.
Deze kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag nadat ik er al een hele tijd naar op zoek was geweest. Ik wist niks leuks voor mijn verjaardag en uiteindelijk kreeg ik deze hanger dus. Ik draag hem sindsdien eigenlijk altijd, maar nu heb ik hem niet om, want de kettinkjes raken steeds in de knoop.

Het lege kegginkje
Deze draag ik omdat mijn lieve lieve vriendje een hanger heeft gekocht voor mij. Vorig jaar (gisteren een jaar geleden) kreeg hij een kettinkje met een hartje waarin mijn naam gegraveerd stond. Nu krijg ik dus ook een hartje met zijn naam erin gegraveerd. Morgen ga ik naar hem toe (in het ziekenhuis, daar ligt hij op het moment weer,want het ging weer slechter met hem). Daarom draag ik nu dus het lege kettinkje. Als alles tenminste doorgaat, dan ga ik naar hem toe.

**Het gaat toch niet door...

3 opmerkingen: