Pagina's

zondag 18 september 2011

De tijd vliegt

Ik herinner me nog de eerste dag dat we begonnen met de opleiding, en we zijn nu al 3 weken verder. Net als dat ik me herinner dat ik in april hier kwam wonen op deze kamer. En dat het weekend begon en nu alweer voorbij is. Ik heb het gevoel dat ik tijd tekort kom.

Ik moet nog doen:
Alles wat op de bank(en) ligt opruimen
De dingetjes op mijn bureau opruimen.
Een tekst voor Engels bewerken.
Een verslag van woensdag aftypen, want toen was ik ziek.
3 postcards voor postcrossing maken + schrijven + verzenden.
Een boek uitlezen.

Maargoed ik ga zo dus nog even lezen, en morgen in het tussenuur maak ik Engels af. Maar ik wilde mijn bank opruimen dit weekend en dat is me bijna gelukt, maar ik heb de was gedaan en nu ligt die was op de bank, want ik moet nog een deel opvouwen.

Komen jullie ook weleens tijd tekort?

4 opmerkingen:

  1. Jaaaaah, vaak genoeg :) ik heb me weleens afgevraagd waarom ik geen Twilightvampier ben :P die hoeven niet te slapen... Dan zou je veel tijd over hebben ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vaak, vooral op de maandag en dinsdag :P

    BeantwoordenVerwijderen