Pagina's

donderdag 29 september 2011

Multitasking

Wat ik soms allemaal tegelijk doe?
Heel erg veel. Zoals nu: ik schrijf dit berichtje, ik luister een boek, ik droog mijn haar. Ok dat laatste gaat vanzelf, want dat moet gewoon drogen. Ik denk na over dingen die ik in het weekend ga doen, dingen die ik nog moet doen en dingen die ik nog wil doen.
Zoals op een moment gisteren. Ik wachtte tot mijn vriendje online kwam, ik was op msn in gesprek met een vriend, ik luisterde tv (had geen zin om te kijken), ik was dingen aan het opzoeken op internet en ik was ook nog dingen voor school aan het ordenen in mapjes op mijn laptop.

Ik had het op dat moment dus met die vriend over multitasken, nouja eigenlijk noemd eik alle dingen op die ik aan het doen was, ook onbewuste dingen, zoals dat wachten op mijn vriendje en mijn haar nu drogen. Je doet het wel, maar eigenlijk ben je er niet echt mee bezig. Dit vind ik nog eens multitasken!

Doe jij vaak veel tegelijk, ook onbewust?

5 opmerkingen:

  1. Ja, haha. Soms wel heel erg veel, maar dat wordt dan zo chaotisch op het laatst dus probeer ik er niet te veel over na te denken. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik doe ook wel vaak meerdere dingen tegelijk en soms ook onbewust :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei denk ik wel, nu luister ik bijvoorbeeld naar muziek en blog ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik doe ook vaak dingen tegelijk zoals tv kijken en msnen of iets anders op de laptop. Ik tel alleen haren drogen en dat soort dingen niet mee. Ik vind namelijk dat je dat niet doet, maar dat dat gewoon gebeurd. Het is dan misschien onbewust zoals je zegt, maar ik zie het niet als een activiteit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mm, meisjes schijnen daar beter in te zijn dan jongens... Misschien ligt het aan het feit dat ik nogal chaotisch kan zijn, maar ik kan het dus niet, ik wil me gewoon op één ding kunnen concentreren.

    BeantwoordenVerwijderen