Pagina's

vrijdag 2 september 2011

Weekend

Eindelijk is het weekend, na een week met lange dagen mag dat ook wel eens. Alleen is het weekend ook alweer volgepland.

Zaterdag.
Morgen ga ik naar mijn vriend, dus moet ik een uur in de bus reizen voor ik bij hem ben, maar dat heb ik ervoor over. Ik heb hem al zolang niet meer gezien dat ik wel blij ben om naar hem te gaan morgen. Hij is ongeveer 2 weken geleden geopereerd en het gaat al heel goed met hem, dus durf ik het wel aan om langs te komen.

Zondag.
Het is kermis in Grave, jullie weten inmiddels dat ik daar het grootste deel van de tijd woon. Dus vanaf morgen is het kermis, maar morgen ben ik er niet, dus heb ik met een van mijn vriendinnen afgesproken om zodnag naar de kermis te gaan, haar spreek ik ook niet veel meer, dat is dus ook wel leuk. En misschien gaan we mijn haar verven (kleurspoeling dan).

Dit is mijn weekend. Vandaag was ik al vroeg uit, dus heb ik de hele middag wat gerelaxt en met vriendinnen wat gekletst.

Wat brengt jullie weekend, is het druk ingepland?

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je vriend weer ziet, hopelijk gaat het beter met hem!

    Ik zie mijn vriend vandaag weer na twee weken (hij was op vakantie), dus dat vind ik heel erg fijn! En ik ga morgen naar Manuscripta, heb ik echt zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is mooi weer dus we gaan vanavond bbqen :) En natuurlijk veel Carlo en Irene ;) Morgen misschien naar een verjaardag maar verder heb ik tot nu toe nog geen plannen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben vanmorgen naar een rommelmarkt geweest, en vanavond ga ik naar een bbq :)
    Morgen zie ik nog wel wat ik ga doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben bezig een heel erg relaxed weekend te houden, ik ga alleen maar boeken lezen en alvast dingne voor school in orden maken, moet maandag weer naar school :(

    BeantwoordenVerwijderen