Pagina's

woensdag 14 september 2011

De DA of de Kruidvat?

De DA of de kruidvat? Voor deze keuze sta ik vaak. Hier (in Grave) hebben we niet veel winkels, maar we hebben 2 drogisten: de DA en de Kruidvat. Ik heb een aantal dingen die ik bij de ene winkel haal en een aantal dingen bij de andere.

Shampoo + conditioner
Deze haal ik bij de C1000, omdat die ze goedkoper heeft dan de kruidvat. Ik heb Andrélon, die gebruiken volgens mij de meeste mensen.

Beltegoed
Dit haal ik bij de kruidvat, volgens mij hebben ze nergens anders beltegoed hier in Grave.

Haarkleurspoeling
Zoals de meesten weten heb ik mijn haar laatst rood geverfd, deze kleurspoeling heb ik bij de DA gehaald, omdat ik het bersoneel hier vriendelijker vind en behulpzamer ook. Om deze zelfde reden heb ik ook het cadeautje voor mijn vader bij de DA gehaald.

Het tweede punt waarom ik liever naar de DA ga is omdat de DA veel overzichtelijker en groter is ingericht, de Kruidvat is erg rommelig en vol (en klein).

Naar welke drogist gaan jullie meestal?

5 opmerkingen:

  1. Als ik goedkoop wil hebben de Kruidvat, maar als ik advies of service nodig heb dan ga ik naar de DA.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar de Kruidvat, want wij hebben geen DA.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd, de Kruidvat is erg rommelig en smal. Ik heb daar al kei vaak iets omver gelopen ;). Ik ga hier in Duitsland naar de drogist want die is echt stukken goedkoper. Daarmee vergeleken is de Kruidvat echt ontzettend duur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zelfs keus uit drie, de DA, Kruidvat en de trekpleister. Maar meestal is het de kruidvat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb keuze uit vijf. Twee hier, en drie op school. Wij hebben de Da en de trekpleister en dan hebben we daar nog de etos, kruidvat en de dio. :) Ik ga meestal naar degene die op dat moment de scherpste aanbieding heeft.

    BeantwoordenVerwijderen