Pagina's

zondag 4 september 2011

Plannen en rood haar (52/101)

Het is de week van het schrijven (4-12 september) en het is roodharigendag. Deze week op mijn blog niets anders dan anders, maar waarschijnlijk een vervolg op My Story, verder schrijf ik misschien nog over mijn fantasywezen, die ik zelf heb bedacht. Dat zijn dan 2 dingen die echt met schrijven te maken hebben voor mij.
Het weekend verliep anders dan gepland, zaterdag kon ik niet naar mijn vriend, want hij was niet lekker. Vandaag ook niet naar de kermis geweest, alleen enven voor de oliebollenkraam, waar we wafels hebben gehaald. De kermis is saai hier, er is niks leuks. Volgende maand toch maar naar Nijmegen.

Vandaag wel mijn haar rood geverfd met een kleurspoeling, het is echt heel leuk geworden. Hieronder dus maar eventjes een foto.
Voor:

Na:

4 opmerkingen: