Pagina's

woensdag 21 september 2011

Huisdieren

Ik wil een huisdier nemen en mijn huisgenootje ook en daar haddenw e het vanmiddag over. Wij zijn namelijk 1 keer in de 2 weken niet hier en om nou die dieren mee te slepen helemaal naar Friesland?

Eerst wilde ik wandelende takken, maar die vermenigvuldigen zo snel dat dat niet handig is. Mijn vriendin wilde eerst een cavia, maar die maakt teveel geluid, toen begon onze begeleiding nog over tamme ratjes, parkieten, vissen, slangen en vogelspinnen. Dus we hebben het er een tijdje over gehad en ik denk dat ik vissen ga nemen. Mijn vriendin gaat volgens mij voor de tamme rat(jes) maar dat weet ik niet meer zeker.

Dus binnenkort misschien meer over de vissen, als het zover is.

5 opmerkingen:

  1. tip: haal de ratjes niet uit de dierenwinkel, maar bij een goede fokker (rattery) vandaan. Scheelt een hoop leed voor de diertjes en jezelf, bij een goede fokker worden ze vaker ouder en blijven ze langer gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar als je er dan 1 keer in de 2 weken niet bent... wie verzorgt die vissen dan? of wil je ze met kom en al meenemen in de bus/trein?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vis lijkt mij wel erg praktisch, als ik later een huisdier wil, zou ik ook voor een vis gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou gaan voor woestijnratjes! Die zijn zo lief :)

    BeantwoordenVerwijderen