Pagina's

dinsdag 27 september 2011

Op het water

Ik hou wel van af en toe een wandelingetje maken en mijn vriendin blijkbaar ook, dus gingen we samen een rondje wandelen. We liepen uiteindleijk naar de Maas, waar we ook graag komen. Op de Maas drijft een steiger, hij zit wel vast aan palen die in het water staan, dus wij liepen deze steiger op en zijn tot het eind gelopen.
Hier lag erg veel (eenden)poep en dus zijn we tot bij het begin teruggelopen en daar konden we toch zitten. We hebben daar een tijdje gezeten en het voelde heerlijk. We kletsten een tijdje over allerlei dingen, waaronder waterbedden en zeeziek worden op waterbedden. (Ja, we hebben een lol samen).

Houden jullie ook van drijven of van water?

5 opmerkingen:

  1. Ik doe het eigenlijk nooit, maar ik vind het wel leuk ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou echt van water, ik zeil en zwem. Ik vind het gewoon super mooi ecn leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ik niet zo. Ik zwem eigenlijk ook bijna nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Water is zo rustgevend om naar de kijken vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou ook van water. Toen ik klein was kwam ik vaak op de camping van familie aan de maas en daar ging ik vaak zwemmen en sprong ik van de steiger enzo. Erg leuk. Mijn ouders hebben ook een waterbed gehad :P maar dat hebben ze pas geleden verkocht

    BeantwoordenVerwijderen