Pagina's

maandag 26 september 2011

Notitieboekjestik

Ik word heel snel verliefd op notitieboekjes, als ik er eentje zie liggen in de winkel en die mooi of leuk vind dan zou ik hem het liefst meteen kopen.

Ik heb heel veel schrijfblokken en notitieboekjes liggen, terwijl ik ze nauwelijks gebruik. Sommigen hebben maar een paar bladzijdes beschreven en daarna ben ik ermee gestopt. Ik heb ook een dagboek waarin ik nog bezig ben en al eennieuwe gekocht omdat ik er een hele leuke zag liggen in de winkel.

Heeft iemand een idee om iets te doen met notitieboekjes? Anders blijven ze maar liggen en dat vind ik zonde.

5 opmerkingen:

  1. Eentje volschrijven met lieve dingen voor je vriendje en dat aan hem geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bewaar ze voor echt lieve mensen.

    Ik heb verder niets met notitieblokjes, doe eigenlijk alles digitaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef ze wel eens aan vriendinnen met lieve verhaaltjes erin enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog eentje. Ik kan die dingen ook niet laten liggen, maar heel veel heb ik er niet trouwens... Meestal moet ik het toch laten liggen door geldgebrek. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien gebruiken als To do list ofzo? Ik heb geen idee

    BeantwoordenVerwijderen