Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Vakantie & Verjaardag

Ik ben vandaag jarig. De foto's van de taarten zal ik er morgen op zetten, want die moet ik nog van mijn camera halen en de cadeautjes zal ik ook nog wel fotograferen.

Ik ben zaterdag teruggekomen van mijn vakantie, dus hier de foto's van de dieren:

Er waren heel veel konijnen, deze foto's zijn buiten. Hieronder de geit.

 Hierboven de konijnen binnen in het schuurtje. Hieornder het hangbuikzwijn.
 Hieornder de ezels in hun stal, het moeten 4 ezels zijn, 2 grote en 2 kleintjes.

Verder deden de mensen waar ik bij logeerde 's avonds activiteiten, ik heb meegedaan bij het ergelsnijden, hieronder de foto: (ik hoop dat het hartje om het lichtje een beetje te zien is)
 En hier de tringel trangel (zo noemen zij de windgongel (of hoe je he took maar schrijft) Deze heb ik ook meegenomen naar huis, net als de mergelsteen.

Zaterdag was er ergens een rommelmarkt en ook een gewone markt (braderie achtig). Daar hebben mijn moeder en ik een Airbush Tattoo laten zetten. Hieronder een foto. Ik heb een gevleugeld paard laten zetten op mijn linkerbovenarm. Hij is zwart met groen. Deze tattoos gaan na 10 tot 14 dagen weg. Ze worden gemaakt met een soort spuitverf ofzo.


Dit was een beetje mijn vakantie. Toen we zaterdag gingen afrekenen kreeg ik korting omdat ik had geholpen met het verzorgen van de dieren. Ik moest 22,50 betalen, maar hoefde nu maar 10 euro te betalen. Morgen meer over mijn verjaardag. ;)

4 opmerkingen:

  1. Nogmaals gefeliciteerd!!! Wat veel dieren zeg...

    Wat heb je allemaal gekregen? Dat zal ik wel in je volgende blog lezen :P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Veel plezier met taart eten en cadeautjes uitpakken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo lief allemaal die diertjes! Love konijnen ^_^

    BeantwoordenVerwijderen