Pagina's

maandag 15 augustus 2011

Androgyn

Klik hier voor de site waar ik een androgyn test heb gedaan.

Dit is een test waaruit komt of je een beetje vrouwelijk, zeer vrouwelijk, een beetje mannelijk, zeer mannelijk of androgyn bent. Deze test heb ik meer dan een half jaar geleden al eens gedaan en ik was benieuwd of ik nu nog hetzelfde had als toen als uitslag. Ik was toen androgyn en deze keer was ik ... weer androgyn. Ik vind het wel wat hebben, het klinkt een beetje als tussen beiden, als neutraal, of als gemdideld. Net hoe je het bekijkt.

Het grappige is dat er een aantal mannen/jongens in mijn omgeving waren die deze test ook deden en bij hun kwam er zeer vrouwelijk of een beetje vrouwelijk uit. (Mijn vriendje deed dit ook). Er is maar een vrouw die ik ken waarbij als uitslag stond zeer mannelijk of een beetje mannelijk (ik weet niet meer welke van die 2).

Misschien ook leuk voor jullie om deze test eens te doen. Veel plezier ermee!

5 opmerkingen:

  1. He, ik ben een beetje vrouwelijk.
    Hij kwam bij mij dus nog wel in de buurt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had verwacht dat er androgyn uit zou komen, maar ik ben blijkbaar een beetje mannelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaha grappig wat er allemaal bestaat op deze wereld. Ik zal zeker eens kijken :P

    BeantwoordenVerwijderen