Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Zomaar wat dingen

Hmm, waarover wilde ik vandaag ook alweer schrijven. Ik wist het nog toen ik aan het lezen was, voordat ik ging slapen. Dat boek inspireerde mij heel erg. Over dat boek schrijf ik wel als ik het uit heb. Ik kwam op het idee om een soort vervolgverhaal te schrijven (dit wilde ik al een tijdje). Dit wordt My Story, over mijn eigen leven. Een soort biografie dus. Ik ga niet alles opschrijven, maar wel veel. Mijn leven is een spannend verhaal, ja toch? Dat is ieders leven immers.

Verder zit ik nu oude afleveringen van Kinderen Geen Bezwaar terug te kijken. Hierna ga ik In Therapie kijken, en als ik alles heb teruggekeken dan wil ik In Therapie verder volgen op TV, ik heb het afgelopen maandag toevallig gezien en het leek me erg interessant. Als het nieuwe seizoen van Kinderen Geen Bezwaar weer begint ga ik misschien weer kijken, als het tenminste nog leuk is, de laatste tijd werd het minder leuk. Als iemand nog leuke programma's of series weet, noem ze! Ik kan het altijd proberen.

Ik kocht een fotolijstje met een hartvorm erin, dus binnenkort moet ik toch maar eens foto's laten afdrukken van mij en mijn vriend. Ook een erg leuk shirt gekocht, misschien binnenkort een foto. Bij deze kraam kocht ik vorig jaar een groen vest, dat lijkt alsof het uit lapjes bestaat die aan elkaar zijn genaaid. Er zijn in de zomer in Harlingen altijd tobbedagen, zoveel donderdagen voor de visserijdagen, en wij gingen dus naar een van die tobbedagen. Bij het vest vorig jaar kreeg ik een klein zakje en bij het t-shirt vandaag kreeg ik een armbandje, echt heel leuk.

5 opmerkingen:

  1. Kinderen geen bezwaar is leuk! En ben benieuwd naar "Your Story." :) Ps. Mooi blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een keer naar de opnamen van Kinderen geen bezwaar geweest, is leuk om een keer te doen!

    En ik vind café de liefde leuk om te kijken (is geen fictie, maar soort van documentairevorm over de liefde).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb eigenlijk nog nooit van dat programma gehoord, maar dat ligt aan mij. Ik ben benieuwd naar je levensverhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, ik heb Mulan 2 nog nooit gezien. Ik ga hem binnenkort dan maar eens bekijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang leve de oude afleveringen van KGB! Die nieuwe zijn idd minder... maar dat komt vaker voor. Er komt iig nog 1 seizoen en t kan zijn dat de serie stopt. Las ik laatst.

    Ik vind Over de streep een erg mooi en indrukwekkend programma.

    xx en tot op msn

    BeantwoordenVerwijderen