Pagina's

zondag 21 augustus 2011

Ik ga naar Grave en neem mee...

Nee, ik ga niet alles opsommen wat ik meeneem, dat wordt zo een lange lijst en dat wordt ook zo saai voor jullie om te lezen. Ik schreef al eens in juni dat ik in Nijmegen een opleiding ga doen, ik blijf op dezelfde kamer wonen waar ik toen ook al woonde. Hierover misschien later meer. (Ik moet maar eens beginnen aan My Story, dan snappen jullie misschien sneller waar ik het over heb.) Ik begin de 29ste met mijn opleiding maar ik ga morgen alvast naar Grave zodat ik mijn kamer kan schoonmaken, daar alles in orde maken voor de week erna en natuurlijk allerlei andere dingen.

Ik heb voor mijn verjaardag een DVD-speler gekregen dus die gaat mee, die sluiten we morgen dan aan en dan doet mijn moeder de instellingen voor mij. Ik moet ook nog een paar fotolijsten ophangen dus daar gaat mijn moeder ook mee helpen. Verder heb ik alles al ingepakt, kleren, opladers, boeken, rotzooi, gewoon alles wat mee moet naar Grave omdat ik het daar wil hebben. Ik kom nog maar 1 keer in de 2 weken in Friesland, want dat is een hele reis.

En eigenlijk wil ik mijn kamer anders inrichten, maar dat hangt van de lengte van de tv-kabel af. Als de tv aan de andere kant kan, dan draai ik mijn zithoek en slaaphoek om. Ok, de slaaphoek bestaat toch alleen maar uit een bed, nachtkastje met wekker en lampje en een vloerkleedje. Dus eerst maar eens kijken of het lukt met die tv-kabel en anders laat ik het gewoon zo staan.

Hebben jullie ook meerdere kamers?

Dinsdag horen jullie of het is gelukt om mijn kamer te veranderen.

2 opmerkingen:

  1. Nee, ik ga nog niet op kamers, niet genoeg geld enzo. Ik ben benieuwd of het gelukt is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik woon thuis dus gewoon een slaapkamer :)

    BeantwoordenVerwijderen