Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

This too shall pass

De meesten die mijn blog lezen hebben het stukje van Ariska over This too shall pass wel gelezen. Dit inspireerde mij tot het maken van een papier met die zin erop met natuurlijk de nodige leuke plaatjes eromheen. Vandaag ben ik eens even creatief geweest. Omdat het weer slechter gaat met mijn vriend voel ik me soms ook nogal down en toen ik vandaag aan 'This too shall pass' dacht ging het wat beter, dus toen dacht ik eraan om dat papier eens te maken. Zie hier het resultaat.

Links van de tekst een rood hartje, waarvan het binnenste weer roze is, het papier zelf is roze trouwens. Rechts een roze bloem met een geel midden van de bloem en een groene steel. tussen TOO en SHALL PASS (shall pass staat onderaan en too in het midden van het papier) heb ik een rode roos getekend.

4 opmerkingen: