Pagina's

maandag 8 augustus 2011

Logé

Morgen gaan mijn ouders voor een weekje weg. Dat betekent dat ik alleen thuis ben. Nou normaal gesproken zou dat zo zijn. Dan moet ik op de hond passen en de dieren allemaal voeren. Deze keer komt mijn vriendin logeren. Al ongeveer een anderhalve maand vantevoren hebbenw e bedacht wat we gaan eten (dus ook koken).

We gaan films kijken en verder weten we nog niet zo goed wat we gaan doen, dat bedenken we nog wel. We hebben in de afgelopen dagen een 101 lijst gemaakt. Ik was geïnspireerd door verschillende blogs waar ik zo een lijst zag staan en we zetten morgen beide de lijst op onze blog, dus morgen meer hierover. ;).

3 opmerkingen:

  1. Leuk, logeren :)
    Ben benieuwd naar de lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je gaat logeren en ik ben benieuwd naar je lijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ze KOMT logeren :P

    Veel plezier ;) ik ben ook benieuwd naar jullie lijsten

    BeantwoordenVerwijderen