Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

Vakantie

Toch even een blogje vanaf de camping. Er is alleen draadloos internet in de recreatieruimte en de 100 meter in de omgeving daarvan. De recreatieruimte sluit om 10 uur 's avonds en dan gaan wij buiten zitten, want daar hebben we ook nog internet. Er zitten hier nu maar een paar mensen, maar net waren er 2 dames die de hele tijd zaten te kletsen en een of ander muziekje op de achtergrond aan hadden staan. Ik stoorde me er nogal aan, maar heb er niks van gezegd. Ik heb zelf de hele tijd mijn geluid heel zacht staan, zodat ik anderen niet tot last kan zijn.

Verder is het een werkvakantie, de vriendin waarbij ik logeer, in de tent, helpt hier op de camping de dieren verzorgen, dus ik ben haar daarmee aan het helpen. Misschien maak ik later deze week wat foto's van de dieren die hier zijn. Gisteravond geholpen bij een activiteit met de kinderen, ze mochten versieringen knutselen en tekenen.

Ik reageer nog niet op andere blogs, want ik gebruik bij het lezen van die blogs de spraakfunctie van mijn hulpprogramma op de laptop, misschien neem ik later deze week mijn oortjes mee, dan kan ik wel gewoon de spraakfunctie gebruiken zonder dat andere mensen daar last van hebben.

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me wel leuk om de dieren te verzorgen. Veel plezier nog! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt raar dat mensen zich niet aan elkaar aan kunnen passen. Goed dat jij dat wel doet!

    Dat met die dieren is voor jou denk ik geen werken ;) klinkt leuk allemaal!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen