Pagina's

donderdag 14 juli 2011

Rozen



Ik heb een week geleden met de diploma-uitreiking 3 rozen gekregen. De rode van de ouderraad, de grote witte (met roze) van de begeleiding van het buitenhuis waar ik woon in Grave en de kleine wit met roze van een van de begeleidsters van het andere buitenhuis waar ik tot half april woonde.

Deze rozen waren binnen 3 of 4 dagen allemaal al geknakt, de kopjes hangen naar beneden. Toch heb ik gisteren maar even een foto gemaakt. Op de achtergrond het groenen rolgordijn waarover ik in het mysterie van het groene lichtje al schreef.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ook heel veel rozen gekregen vorige week en ook een van de Elisabethstraaat ;)

    Nog bedankt voor al je lieve reacties op mijn blog!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat je rozen kreeg! Alleen wel jammer dat ze nu zo slap hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mm, ze zien er inderdaad niet zo mooi meer uit... Jammer...

    BeantwoordenVerwijderen