Pagina's

woensdag 22 juni 2011

Het mysterie van het groene lichtje.

Als je iedere avond een groen lampje ziet, als je naar de tent loopt, vraag je je natuurlijk af waar dat lampje van is.

Ik sliep in de tnet, omdat de bovenverdieping van ons huis werd verbouwd. Het hele dak ging eraf en er zouden grote nieuwe ramen in komen. Daarna is er veel veranderd aan mijn kamer. Ik had eerst lichtblauwe muren en beige of roomwitte balken. Nu heb ik meer ruimte, aquablauwe balken en lichtgroen tot limegroene balken. Ik had eerst ook verduisterende gordijnen die aan de binnenkant wit waren en aan de buitenkant beige. Nu heb ik ook verduisterende gordijnen, maar deze zijn van binnen en van buiten groen.

Eind mei ben ik weer in mijn kamer gaan slapen, maar toen had ik de gordijnen nog niet. Ik zag het groene lampje weer bij de buren. De volgende dag heb ik gevraagd aan mijn ouders waarvan het groene lampje op het erf van de buren was. Zij vertelden mij dat het van de drinkmachine van de kalfjes was. Het lampje is niet op het erf, maar in de stallen. Je kunt het door de muur heen zien, een soort doorzichtige muur of een muur die open kan.

4 opmerkingen:

  1. Dat heb ik ook wel eens in mijn kamer: waar komt dat lichtje nou vandaan?
    Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik heb me, toen ik pas aan de voorkant van het huis sliep, een aantal nachten afgevraagd waar toch dat licht vandaan kwam. Het was heel simpel: van de lantaarnpaal voor het huis! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ken ik, toen ik net een nieuwe kamer kreeg, kwam er ook ergens licht vandaan. Het bleek de buitenlamp van de buren te zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marrit!

    Bedankt voor je berichtjes op mn blog, omdat ik niet wist hoe ik je anders iets terug moest sturen doe ik het via een reactie op jouw blog..

    Wat vervelend voor je vriend zeg, en voor jou zal de hele situatie ook niet prettig zijn. Ik hoop voor je vriend dat ze iets vinden, maar er altijd de kans dat er met scans niets gevonden wordt en dat het wel het syndroom van Wilkie is. Bij mij hebben ze 2 CT's gemaakt en een MRI, maar daar was niets op te zien. Gelukkig had ik een chirurg die het risico wilde nemen om me gewoon open te maken, en toen bleek het heel duidelijk te zien. Hij was zelf verwonderd dat het zo duidelijk te zien was, terwijl dat op de scans niet te zien was.

    Heeft je vriend er geen extra last van dat de sonde in zijn maag zit? Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt, ik vond die sonde echt heel vervelend!

    Als je nog vragen ofzo hebt mag je me altijd vragen! Alles is zo onduidelijk over die ziekte, dan is het wel eens fijn om er wat meer over te weten te komen (want op internet is maar weinig te vinden)..

    Enne een fijne vakantie he :)

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen