Pagina's

dinsdag 14 juni 2011

Taarten

Ik heb iets met lekkere dingen, eerder schreef ik al over de ijsjes bij de Italiaan. In de afgelopen maand heb ik 2 taarten gemaakt. De eerste voor 21 mei (toen had ik een jaar met mijn vriend). Deze taart heb ik gemaakt met 2 van mijn beste vriendinnen. Hieronder de foto. Mijn vriendin heeft de hagelslagfiguren erop gemaakt.



Afgelopen vrijdag heb ik een kwarktaart gemaakt, naturel, met stukjes mandarijn er doorheen. Dit was met de vriendin die in de blog over de ijsjes bij de Italiaan genoemd is, zij logeerde weer bij mij. Hier heb ik ook een foto van gemaakt.




En morgen gaat mijn moeder een kwarktaart met citroensmaak maken, morgen krijg ik de uitslag van mijn examens ook eindelijk!

2 opmerkingen:

  1. Hmm, lekker die taarten! En nog gefeliciteerd dat je één jaar met je vriend hebt :) En ik hoop dat je geslaagd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De taaten maken was echt supper gezellig!! En de hagelslag figuurtjes erop doen was nog lolliger! En de taart smaakte uiteindleijk harstike lekker X

    BeantwoordenVerwijderen