Pagina's

vrijdag 22 juli 2011

Syndroom van wilkie

Ik schrijf soms weinig, omdat ik elk moment dat mijn vriendje tijd heeft voor mij wil benutten, want het gaat niet altijd goed met hem. Als het slecht gaat is hij minder vaak op MSN en dus benut ik de momenten dat hij er wel is goed. Hij heeft het syndroom van Wilkie. Ik kan zelf niet goed uitleggen wat het inhoudt, daarvoor verwijs ik jullie door naar deze blog: syndroom van wilkie. Ik heb een paar keer gereageerd op deze blog en toen heeft het meisje dat deze blog schrijfto ok een keer bij mij gereageerd, daarna hebben we mailcontact gekregen, wat best fijn is. Zo weet ik wat ik kan verwachten na de operatie bijvoorbeeld.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb een paar dingen van de blog gelezen en jeetje, wat heftig zeg. Ik snap dat je zoveel mogelijk gebruik wil maken van de momenten dat het goed gaat met hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt me heel erg vreselijk om hier mee om te moeten gaan. Echt lief dat je hem steunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeeej, Ik wist niet dat dat syndroom zo heftig was... Sterkte! Ik spreek je snel weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verschrikkelijk! Ik wist dat niet eens #shameonme

    BeantwoordenVerwijderen