Pagina's

zondag 1 januari 2012

Voornemens

Ik maak vaak voornemens als er iets nieuws aankomt, een nieuw schooljaar bijvoorbeeld, maar nu ook met een nieuw jaar. Aan het eind van het jaar zullen we kijken wat ik heb gedaan met/van dit lijstje.

Zes dingen die ik niet ga doen in 2012:
-         Me veranderen omdat anderen me niet goed vinden.
-         Nagelbijten
-         Afvallen
-         Roken (nooit gedaan, ook niet van plan)
-         Beloftes maken die ik niet nakom
-         Vergeten wat ik nu heb opgeschreven!


Zes dingen die ik wel ga doen in 2012:
-         Met een nieuwe opleiding starten
-         Meer aan mijn Engels werken
-         Meer schrijven (en bloggen dus)
-         In de zomer lekker zonnen en genieten van het mooie weer
-         Een goed dag-/nacht-ritme krijgen
-         Veel boeken lezen en films kijken.

Ik kwam op het idee van dit lijstje door een column van Saskia Noort in haar bundel 40 die ik momenteel aan het lezen ben. Zij schreef twintig dingen die ze niet zou gaan doen nu ze veertig werd en twintig dingen die ze wel zou gaan doen of die ze zou blijven doen.

5 opmerkingen:

  1. Dat is leuk om dat zo op te schrijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet jezelf idd NOOIT veranderen omdat anderen iets niet goed vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede voornemens! Nu maar hopen dat het ook mooi weer wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supper grappig!!
    Hopelijk lukt he tnu wel om te stoppen met nagelbijten!

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen