Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

overgeven

Nee, niet overgeven zoals ze deden in oorlogen met een witte vlag. Dit gaat over het eten wat je eruit gooit als je ziek bent (bijvoorbeeld).

Mijn vriendje heeft veel overgegeven tijdens zijn ziekte, maarja dan weet je ook waarvan het komt. Het eten ging niet meer langs de goede weg eruit, dus kwan het naar boven, zullen we maar zeggen. Ik heb twee keer bij hem gelogeerd in die tijd en ik kan er niet goed tegen als ik iemand hoor overgeven. Ik heb hem zelfs aan de telefoon horen overgeven toen hij mij afbelde.

Maar het draait vandaag om iets anders: de vuilniszakken. ('Vuilniszakken?' 'Ja, vuilniszakken!) Wij (het meisje onder mij en ik) hebben de vuilniszakken aan de straat gezet, want die worden morgen opgehaald. Een keer in de twee weken op woensdag worden de vuilniszakken opgehaald hier en dan moet iemand ze buiten zetten. Omdat die al aan de straat mogen op dinsdagavond doen wij dat dan ook maar vast. Dus wij halen de vuilniszakken uit de vuilnisbakken di eop het balkon staan en dan krijgen we kotsneigingen. Die vuilniszakken stinken namelijk nogal. Gelukkig overleven we het elke keer zonder over te moeten geven en staan alle zakken weer aan de straat.

Herkennen jullie dit? Krijgen jullie ook kotsneigingen van vuilniszakken?

5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ook niet smakelijk. Licht eraan wat erin zit, maar ik vind het geen pretje. Oooooh wat vreselijk voor J

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heave ho!
    Barf
    Blow chunks
    Bow down before the porcelain God
    Bark'n up breakfast.
    Wat een awesome synoniemen zijn er toch in het Engels voor een potje vomeren xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoef nooit vuilniszakken buiten te zetten, dus daar heb ik gelukkig geen last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik herken het..
    vuilniszakken stinken idd,
    Maar of ik er echt van moet overgeven.. dat heb ik dan weer niet!

    BeantwoordenVerwijderen