Pagina's

dinsdag 17 januari 2012

Blogproblemen

Ik heb bij een paar blogspot blogs problemen, want ik kan daar de blogberichten alleen lezen op de homepage en niet per bericht en daardoor kan ik ook niet reageren. Heel vreemd, hierdoor ben ik erover aan het denken om over te stappen op wordpress. Misschien dat deze blog ook kuren krijgt binnenkort. Ik had nog een account bij wordpress, maar wil wel een nieuwe blog maken daar.

Ik vind het wel lastig, want dan heb ik geen blogberichten daar staan die hier al wel staan, of ik moet ze daar allemaal in één keer op publiceren ofzo. Maar het probleem is even de naam van mijn wordpress blog. august-butterfly is al bezet of werkt niet in ieder geval. Zonder streepje zou wel kunnen en anders moet ik een nieuwe naam bedenken.

Voorlopig ga ik alleen nog even kijken naar de voor en nadelen van blogspot en wordpress en ze goed vergelijken. Als jullie tips hebben hoor ik ze graag. Dus wat vinden jullie nadelen bij de een en voordelen bij de ander?

Wat vinden jullie? Zal ik augustbutterfly doen of een nieuwe naam maken?


Inmiddels heb ik gezocht op google naar problemen en hierbij een link voor de mensen die ook problemen hebben. Hier staat namelijk een oplossing (hopelijk helpt het ook echt): http://scrapbookdepot.blogspot.com/2012/01/problemen-met-reactie-plaatsen-op-ons_16.html

9 opmerkingen:

  1. Volgens mij kan je de stukjes die je ooit geschreven hebt allemaal met 1 klik op de knop overzetten. Met tumblr naar wp kon het in ieder geval wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb sowieso iets tegen Blogspot, omdat er zo vaak problemen mee zijn en met Wordpress heb ik nog nooit gehoord dat er problemen mee waren. Wordpress schijnt wel ietsje moeilijker te zijn, maar dat heb je zo door. Ik vind augustbutterfly wel een leuke naam hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben van Blogspot naar Wordpress overgegaan, dus ik heb met allebei ervaring. Blogspot is heel makkelijk in gebruik en snel. Ook heb je bij Blogspot meer opties met layout. Maar Wordpress vind ik veel fijner. Sowieso gaat het bij Wordpress altijd goed en ziet je dashboard er veel mooier uit. Dus ik ben blij dat ik nu Wordpress heb ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bazen hebben Wordpress!
    Nee hoor, geintje -maar WP is wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik jou was zou ik de beslissing niet te snel nemen omdat zoiets tijdelijk kan zijn. Misschien wordt het opgelost.
    Voor het geval je toch over wil stappen zou ik ook gewoon Augustbutterfly gebruiken. Iedereen kent je tenslotte met die naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zo'n beetje alle blogsite's wel gehad en Wordpress vind ik zelf het fijnste werken van allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou indd ook niet te overhaast beslissen.. Het kan tijdelijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Net zoals Karlijn heb ik ook de nodige blogsites versleten en vond ik ook Wordpress het fijnste werken. Wat je naam betreft zou ik daar dan hooguit je streepje bij weglaten, want je blog bestaat tenslotte al eventjes nu en is natuurlijk bekend onder August Butterfly. Dat is toch de naam waarop mensen je vinden :) Tis maar een tipje, maar dat heeft mij een tijdje geleden ook geholpen om mijn domeinnaam te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen