Pagina's

woensdag 11 januari 2012

De ramp van de nepnagels

Jullie weten ongetwijfeld dat ik probeer te stoppen met nagelbijten. Soms merk ik dat ik een tijdje niet heb gebeten (YAY!!), maar soms bijt ik toch even, gewoon maar 1 nageltje.

Afgelopen zondag raadde iemand me aan om nepnagels op te plakken, omdat je dan niet meer gaat bijten, zij had er ervaring mee. Dus vol goede moed kocht ik nepnagels en vandaag bij mijn vriendin Sharon (http://www.xx-sweetsoundsfrommyheart-xx.blogspot.com/) gingen we aan het prutsen met die nageltjes. Dit was echt vreselijk. In het begin ging het nog wel, ze bleven goed zitten, maar toen gingen we even wat andere dingen doen (we hadden alleen mijn linkerhand gedaan op dat moment). Toen liet de nagel van mijn pink los. De nepnagel, de echte zitten er nog allemaal op hoor.
We zeiden dat we er dus wel een andere op zouden plakken en ondertussen liet de nagel van mijn middelvinger ook los. Toen we terug waren, we waren even weggeweest voor een kunstkerstboom, plakten we er dus een paar nieuwe op en toen hebben we mijn andere hand ook gedaan. Uiteindelijk lieten er weer nagels los en zo bleven we nog even bezig. Toen had ik uiteindelijk nog 6 nepnagels (5 links en 1 op de rechterduim) en toen was ik het zat, we hebben het nog één keer geprobeerd en heel hard aangedrukt, maar er lieten er weer los.
Toen hebben we alles er maar afgehaald en ze lieten behoorlijk snel los op één na: degene die een vriend van ons heel lang had aangeduwd. Het deed zelfs een beetje pijn om die eraf te halen.

Voor mij dus nooit meer nepnagels!

Hebben jullie ooit nepnagels opgehad?

6 opmerkingen:

  1. Haha dat klinkt niet goed. Ik gebruikte vroeger wel eens nep nagels maar heb er nooit zoveel problemen meegehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien was het niet van zo'n goede kwaliteit? Sinds ik nagellak gebruik, bijt ik geen nagels meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb totaal geen ervaring met nagelbijten. Ik hoorde ooit dat nepnagels helemaal niet gezond zijn voor je echte nagels... Als je het toch wilt zou ik ook maar naar de kwaliteit gaan kijken of het professioneel laten doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat ontzettend irritant! Ik draag geen nepnagels,omdat mijn eigen nagels van zichzelf al vrij sterk en lang zijn. En gelukkig bijt ik ook geen nagels. Hopelijk kun je nog een manier vinden om het af te leren! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ikzelf bijt ook nagels maar dat wist je al!!
    Uuh nee ikzelf heb geen ervaring met nepnagels..
    Nou ja alleen met ze bij andere erop zetten:P

    hEt was wcht suppre gezellig!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het een keer geprobeerd, maar toen viel ook gelijk de helft eraf ;)

    BeantwoordenVerwijderen