Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Tringg! Hallo?

Tringg. De deurbel. (ok dat klonk meer als een telefoon.)

Ik hoor hem niet zo vaak, de deurbel, hier hebben we er geen namelijk. De deur zit hier ook achter en niet voor. Ja, vreemd he? Onze hond begint meteen te blaffen als er iemand bij ons voor het huis stopt, dus dat is al genoeg, dan hebben we geen deurbel meer nodig.

In Grave hebben we een intercom, Daar hoor je soms ook die van anderen wel op je kamer. Er komt niet zovaak iemand voor mij dus ik hoor hem niet vaak. Maar wat zeg je dan? Ik neem hem op als een telefoon (het lijkt toch ook een telefoon) en dan zeg ik hallo. Of: met Marrit. Maar dat klinkt zo gek. Je staat buiten en dan hoor je: Met Marrit. Hahahaha. Maar meestal weet ikw ie er komt en dan zeg ik: heey! En daarna vraag ik vaak of de deur opengaat als ik op het knopje heb gedrukt en zij tegen de deur duwen. Er zijn mensen die niet zo slim zijn en gewoon blijven staan en denken dat de deur vanzelf opengaat, maar je moet even duwen.

Wat zou jij zeggen als je een itnercom had (of als je er een hebt, wat zeg jij)?

8 opmerkingen:

  1. Ik zou denk ik alleen "ja?" zeggen. Ha, eerst weten wie er voor de deur staat. Vrienden van mij hebben trouwens een hele handige intercom, de gene die voor de deur staat zien ze dan in een schermpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een intercom. Ik zeg meestal gewoon iets van 'Het is mij!' Dusja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou denk ik ook gewoon 'hallo?' zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha.. ik heb zelf geen intercom maar ik zou dnek ik gewoon hallo zeggen of hee of iets in die trand :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou denk ik ook iets van hallo zeggen en vragen wie er voor de deur staat. Jaah, handig intercommet schermpje :P als je blind/slechtziend bent heb je daar niks aan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoor wie belt daar kinderen hoor wie belt daar kinderen hoor wie drukt daar zachtjes op die knop....hahha :p nee ik zou ook gewoon hallo zeggen

    BeantwoordenVerwijderen