Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Vriendinnen in de kruidvat

Wat is er nou leuker dan je vriendinnen tegenkomen in de kruidvat, als je ze al bijna 4 weken niet hebt gezien.

Ik was even naar de kruidvat om shampoo en conditioner te halen (van andrelon) en toen ik de winkel uit wild elopen liepen mijn vriendinnen net de winkel in. Toen koos ik ervoor om met ze mee te lopen, want we moesten allemaal nog naar de c1000, dus konden we dan samen boodschappen doen. Heel gezellig, we gingen ook nog naar de DA en daarna pas naar de c1000, waar één van ons steeds terug moest lopen omdat ze iets vergeten waren te pakken.

Daarna het grootste deel van de boodschappen in de fietstassen van mijn vriendin gedaan en samen teruggelopen, tot de hoek waar we afscheid moesten nemen. Gelukkig zie ik één van hen morgen weer, want ik ga haar dan interviewen. Ja, er komt een interviewserie op mijn blog. Lauradenkt inspireerde me hiervoor, want izj had ook mensen geïnterviewd en dat leek mij ook wel leuk.

6 opmerkingen: