Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

Schrijven in de trein.

Ik hou van de trein. Alleen al omdat ik er heerlijk kan zitten te typen en zo al bijna drie blogjes schreef. Met bijna bedoel ik dus dat er eentje nog niet helemaal af is, maar dat is wel een langere. Dat zijn geen blogjes die ik vandaag post, want nu zit ik dit te typen. Die blogjes komen in de loop van de komende week/weken wel.

Ohja, ik had mijn boek + mp3 niet voor niets meegenomen, na mijn blogje van gister heb ik ze beide gebruikt. Ik had mijn mp3 volgezet met nieuwe muziek die ik heb gekregen van Sharon (klik hier). Mijn oortjes begaven het in de bus en toen heb ik eerst even nieuwe oortjes gekocht bij de free record shop op het station. In de eerste trein heb ik dus muziek geluisterd en in een boek gelezen. De zon was wel erg fel en toen moest ik heel raarzitten met mijn boek om het te kunnen lezen, ik hield het namelijk precies tegen de zon maar die kwam van opzij. Dus toen ik het verhaal uit had gelezen waar ik in bezig was ben ik verder gegaan met alleen muziek luisteren. Ik heb het eerste halfuur van mijn treinreis eigenlijk gebruikt om smsjes te verwijderen en te versturen.

In de tweede trein heb ik mijn laptop gepakt en ben ik in word blogjes gaan typen. Het internet deed het niet in deze trein (zoals zo vaak). Dus toen ik klaar was met twee blogjes, één bijna-af blogje en één interview controleren op grammatica en spelling heb ik mijn laptop weer opgeruimd en toen was ik ook al bijna in Leeuwarden. In deze trein heb ik ook de hele tijd muziek geluisterd.

In de laatste trein zit ik nog maar een kwartiertje dus toen heb ik alleen even muziek geluisterd en mijn moeder ge-sms't dat ik er bijna was.

Schrijven jullie ook weleens onderweg?

8 opmerkingen:

  1. Helaas kan ik dat niet doen, ik reis niet met openbaar vervoer. In de periode dat ik dat nog wel deed was ik altijd druk in de weer met mijn iphone ... kan ik nu maar beter niet doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik slaap meestal in de trein. Oortjes in en weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onderweg kan ik helaas niet schrijven aangezien ik zowat alles met de fiets doe. In bed schrijf ik wel vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik fiets bijna altijd, dus dan word het wel wat lastiger om onderweg te schrijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik schrijf alleen aantekeningen op in mijn notitieboekje, want ik heb mijn laptop bijna nooit bij me.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik reis bijna nooit met de trein. In de auto is het niet zo handig om met de laptop te werken. Mijn laptop kan ook niet lang zonder stroom trouwens. Aangezien ik niet met een pen kan schrijven is het lastig om onderweg te schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik luister wel vaak muziek als ik reis maar schrijf eigenlijk nooit en als ik schrijf dan is hein de zin van smsjes typen! haha

    BeantwoordenVerwijderen