Pagina's

zaterdag 26 november 2011

Wat te doen met veel tijd?

Ik heb de laatste tijd veel tijd om van alles t edoen. Je zou zeggen da tik alles al gedaan had wat ik nog moest doen, maar dat is niet zo (helaas). Het is zo makkelijk om de tv aan te zetten en allerlei programma's te kijken of om de laptop aan te zetten en allerlei dingen op internet te doen. Dus wat heb ik gedaan met de stapel dingen die nog moesten gebeuren?

Een to-do-list gemaakt. Ik moest nog heel wat dingen opruimen en de was opvouwen en dat soort dingen, dus ik heb een lijst gemaakt waarop al deze dingen staan en die kan ik dan afstrepen. Nou hopen dat ik de post als die weer komt ook meteen ga opruimen en niet weer alles op een stapel gooi en het na een week of twee opruim.

Nu not van mijn nagelbijtprobleem afkomen, of mijn snoepjesprobleem. Als ik snoepjes eet bijt ik geen nagels, maar om nou de halve dag snoepjes te sabbelen, dat is ook niet ideaal. Iemand tips?

5 opmerkingen:

  1. Pleisters om je vingers heen doen, dat helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb (gelukkig) geen ervaring met nagelbijten... maar die to do list is wel handig! Dat doe ik ook zo. Zo deed ik het ook altijd met mijn huiswerk en dingen voor school. Dat vind ik makkelijker werken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van dat speciale nagelspul erop doen, dat helpt ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei nagelbijten. Lijkt me lastig. Maar er is inderdaad van die speciale nagellak. Blijkt erg smerig te zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen