Pagina's

donderdag 3 november 2011

November has special days

Ik ging eens kijken welke vreemde dagen november heeft en heb hier een klein overzichtje gemaakt.

1 november – wereld veganisme
3 november – week van de chronisch zieken
4 november - natuurwerkdag
9 november – wereld vrijheidsdag & dag van de uitvinder.
10 november – dag van de toekomst & dag van de mantelzorg & wereld wetenschapsdag
11 november – dag van de vrede & dag van respect
14 november – wereld diabetesdag
16 november – internationale dag van de toleranten & internationale dag van de verdraagzaamheid
17 november – internationale studentendag & wereld COPD-dag & wereld filosofiedag
18 november – europese antibioticadag
19 november – wereld toiletdag & internationale mannedag
20 november – internationale dag van de rechten van het kind & dag van de solidariteit
21 november – wereld televisiedag
25 november – e-mailloze vrijdag
26 november – niet-winkeldag & werelddag van waterval

Altijd leuk, zo'n lijstje. Hiermee volg ik wel Ariska en datschrijvendemeisje op, zij publiceerden zulke overzichtjes in september en oktober.

10 opmerkingen:

  1. Jeetje! Wat veeeeeeel! Gelukkig hoeven we niet alles te vieren :D maar 1 november is ook Aller heiligen, dat is in Duitsland ook een feestdag. En 2 november is volgens mij Aller zielen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zwaar beledigd. 7 november bn ik jarig. EN DAT STAAT ER NIET TUSSEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet winkeldag? Aaah, hoe kan je dat overleven?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet er een dag zijn voor de wc? Haha :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat mooi dat de mannendag en de toiletdag op dezelfde dag zijn :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yay mijn verjaardag is op filosofiedag! Nu voel ik me intelligent. Waar is studentendag eigenlijk voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor e-mailloze vrijdag. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wereld televisie dag lijkt me ongelofelijk gezellig! (Sarcastisch)

    BeantwoordenVerwijderen