Pagina's

woensdag 23 november 2011

Zomaar een dag

Mijn wekker gaat om 08.00, maar ik zet hem uit en draai me nog even om. Als ik denk dat ik maar eens moet opstaan blijkt het al rond half tien te zijn. Ik sta op, zet mijn laptop aan, ga even naar het toilet en als ik terugkom kijk ik of er nieuwe mails zijn. Ik zie de mails die ik nog steeds moet lezen en verder neit veel interessante mails. Dan doe ik allemaal dingen tegelijk; internetten, me omkleden, ontbijten, thee zetten.

Dit gaat zo door tot half elf, dan heb ik niet veel meer te doen. Ik moet nog pinnen dus ik loop naar beneden, waar de wasmachine al draait. Dat hoop ika lthans, want ik had hem aangezet vanmorgen. Blijkbaar was er iets misgegaan, de was was nog droog. Ik zet de wasmachine opnieuw aan en nu gaat het wel goed. Dan ga ik naar de bank om te pinnen. Ik loop nog even langs een schoenenzaak, maar ik vind de schoenen toch een beetje duur. Ik loop terug en kijk bij de post; nog niks. Ik loop weer naar boven en leg het geld wat ik nog moet terugbetalen apart in een envelop. Dan krijg ik een sms, ik hoor het nauwelijks want mijnmobiel zit nog in mijn jaszak. Mijn vriendje. Ik zou hem weer zien rond kwart over 12, maar blijkbaar gaat dat vandaag niet door. Hij is ziek thuisgebleven. Ik vind dit erg jammer, maar ga door met mijn bezigheden. Nog even internetten, tussendoor lunchem en wat tv kijken. Ondertussen zoek ik ook een recept voor iets lekkers voor vanavond. Ik dacht aan risotto. Ik vond twee lekkere recepten en deze gebruik ik dan maar. Ik gebruik wat dingen uit het ene recept en wat dingen uit het andere recept.
's Middags komt er nog even iemand langs en dan drinken we thee en is het gezellig. Na deze visite ga ik de boodschappen doen en als ik terug ben ga ik koken. De begeleider eet bij mij mee vandaag en hij helpt ook bij de afwas. Hierna hebben we het nog over een plek voor een stage voor het komende halfjaar. We gaan nog even op zoek met google, maar veel komt er niet uit. Morgen misschien meer informatie. Hierna ben ik nog wat gaan doen; weer internetten, mijn lieveling is op msn en ik praat nog even met hem, ondertussen kijk ik tv en dat doe ik nu nog. De Titanic is ervoor vanavond, maar ik kijk alleen af en toe een stukje. Zometeen de CO-assistent nog even kijken en dan lekker onder de dekens.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat voor stage je uiteindelijk gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de Titanic alleen gekeken toen er reclame op was bij Criminal Minds, maar ik heb hem opgenomen zodat ik heb eens helemaal kan af kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarom zet je je wekker niet later als je toch niet opstaat :P Gezellige dag, maar wat vervelend voor Jochem

    BeantwoordenVerwijderen