Pagina's

donderdag 17 november 2011

Katten & Liefde

Hoe vreemd is het om te merken dat je vaker op een dag over hetzelfde nadenkt. Of dat een bepaald onderwerp terugkomt, ok dat was bijna hetzelfde. Dat een woord in twee heel verschillende gedachtes voorkomt en dat je die gedachtes dan gaat koppelen.

Ik word door mijn vriend poes genoemd, dat vindt hij lief, net als schatje en lieveling. Iedereen bedenkt wel eens een nieuwer koosnaampje, om origineel te zijn denk ik.

Vanavond keek ik samen met het meisje dat onder mij woont Kees & co. Die serie was er vroeger ooit, volgens mij heb ik toen tijdens het zappen weleens wat opgevangen, want ik herkende wel stukjes. Het liedje aan het begin gaat ook over katten.  'Was ik maar een kat die negen levens had .... en als ik kon kiezen, koos ik negen keer voor jou'

Dat bracht me dus weer terug bij het eerste, ik zou negen keer kiezen voor mijn lieve engel.

Koppel jij gedachtes of dingen aan elkaar?

2 opmerkingen:

  1. Oh ja, ik herinner me dat liedje van Kees & Co weer!

    Ik koppel ook dingen aan elkaar ja :) Kan alleen nu even geen voorbeeld bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kees & co is geweldig! Ik heb de serie bijna compleet op dvd. De laatste 2 seizoenen vraag ik voor kerst/verjaardag. Ik stond eigenlijk nooit zo stil bij dat liedje, maar het is eigenlijk een helemooie tekst... Wist je dat er 2 verschillende liedjes zijn?

    BeantwoordenVerwijderen