Pagina's

maandag 21 november 2011

Reizen, lezen en gezelligheid

Vandaag ben ik de halve dag onderweg geweest. Ik moest weer van Friesland naar Brabant. Ik vind het niet erg, want de tijd gaat zo voorbij. Je gaat in de trein zitten en stapt ergens weer uit en weer in een trein en dat nog een keer. In sommige treinen heb je dan nog internet, maar dan moet de accu van je laptop het ook volhouden. In de tweede trein had ik goed internet, maar ik hoefde niet zoveel op internet te doen en heb het dus uitgezet en ben aan mijn verhaal gaan typen, wat wel lekker ging en ik ben dus weer een stuk verder. Ondertussen was ik een boek aan het lezen (luisteren, altijd handig als je twee dingen tegelijk wilt doen). Op dit moment lees ik Komt een vrouw bij de dokter. Vorige week De gelukkig ehuisvrouw uitgelezen.

Na de treinen moest ik nog met de bus en in die route zit op het moment een overstap. Bij die overstap is ook een winkelcentrum en ik dacht: nu ik er toch langskom, kan ik meteen even gaan kijken naar schilderspullen. Dus ik heb even wat spullen gehaald bij de Action. Toen ik bij de bushalte kwam, bleek dat mijn bus net weg was. Toen ben ik dus even teruggelopen en heb ik een vegetarisch pizzabroodje gehaald bij Bakker Bart. Dat was echt heel lekker, een aanrader dus!

Ik ben nog geen uur binnen geweest, want toen ben ik naar mijn vriendin gegaan. Zij heeft een gat in mijn jas gemaakt (ik kan niet naaien, niet goed genoeg in ieder geval) en ik kon mijn jas vandaag weer ophalen. Daar ben ik dus een paar uur blijven hangen en het was gezellig. Als het neit gezellig was, ging ik wel eerder terug. Zometeen nog even lezen in Komt een vrouw bij de dokter, ik denk dat ik hem morgen uitlees.

5 opmerkingen:

  1. De broodjes bij bakker Bart zijn inderdaad erg lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het enige wat ik kan naaien is een kussentje, maar als je kleren kapot gaan heb je weinig aan vrees ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die boeken heb ik ook allebei gelezen en vind ik erg mooi! Oohnee, als ik een boek lees kan ik daarbij echt niks anders doen. Dan wil ik me focussen op het verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reizen is echt heel leuk! :3
    Wat fijn dat je een vriendin hebt die je jas maakt, haha! :'D

    BeantwoordenVerwijderen