Pagina's

zondag 11 december 2011

Even een berichtje

Vraag me niet of ik weer terug ben, want ik weet niet hoeveel ik ga schrijven de komende wkeen. De afgeloepn weken waren ook al onvoorspelbaar. Toch heb ik nu veel energie om te bloggen. Hoe dat komt?

Het lijkt allemaal weer even op rolletjes te lopen, eerst zocht ik naar een plek waar ik stage kon lopen. Het liefst in een communicatierichting. Ik stuurde mails naar verschillende bedrijven, maar kreeg veelal negatief bericht en soms geen antwoord. Er was toch één bedrijf dat terugmailde met een verzoek om langs te komen de volgende dag. Dit was het gemeentehuis van Grave, de communicatieafdeling. Ik ben dus op gesprek geweest en ze gaven me afgelopen donderdag bericht dat ik voor een aantal dagdelen bij ze terecht kan. Vanaf eind januari heb ik dus weer iets te doen. Ik heb nog een telefonische afspraak en een afspraak voor een gesprek in het gemeentehuis. Dan hoor ik om welke dagdelen het gaat.

Ik had nog een berichtje, maar hierover schrijf ik een ander blogje, dan kan ik er uitgebreid op ingaan.
Verder ben ik ook verantwoordelijk voor de site van onze goalballvereniging. Niet alleen gelukkig, maar toch, die jongen waarmee ik dat samen doe heeft een opleiding en nog meer vrijetijdsdingen dus ik overleg wel met hem, maar ik stuur de opdrachten naar de persoon die alles op de site zet. Ik krijg weer een mailtje terug dat het erop staat en de vraag om het te controleren, dus ik kijk nog even op de site, ben bijna altijd tevreden en mail hem om te zeggen dat het goed staat. Ik bedacht een idee en heb het ook meteen uitgewerkt en mensen gevraagd om stukjes te schrijven. Ik ben soms net een opdrachtgever, maar moet wel deadlines stellen, zonder deadlines krijg je nooit stukjes binnen. Hier is de link naar de website van de Goalgetters, dan kunnen jullie eens een kijkje nemen: http://www.juniorgoalball.nl/.

Dit was dan weer even een korte update.

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je daar kan gaan werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De site ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat alles weer wat op rolletjes loopt! Ik las op twitter ook allemaal positieve berichten, ik ben heel blij voor je! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat er ook mensen zijn die positief zijn en mensen zoals wij een kans willen geven. Ik ben erg bekieuwd hoe je stage eruit gaat zien en wat je ervan vind

    BeantwoordenVerwijderen