Pagina's

woensdag 18 januari 2012

Zomaar een dag.

Ben ik net de straat overgestoken, gaat mijn telefoon. Dus sta ik stil om mijn telefoon op te zoeken in mijn tas,  terwijl ik die normaal in mijn jaszak heb. Blijkt na dit telefoontje dus dat het etentje van morgenavond niet doorgaat. Jammer.
Maar ik heb morgen wel een afspraak op het gemeentehuis voor een soort stage/werk, ze noemen het daar maar vrijwilligerswerk, want ik heb op het moment geen opleiding. Na morgen weet ikd us welke dagdelen ik daar terecht kan, daar ben ik best blij mee want dan kan ik een beetje een planning van mijn week maken, wanneer ik wat wil doen. Daar horen ook de huishoudelijke taken bij zoals boodschappen doen en schoonmaken, want dat moet ook gebeuren.
Gelukkig is het etentje van morgen verplaatst naar volgende week. Door dit gedoe is de training van maandag ook al afgezegd. Het etentje was namelijk met de trainer en een aantal clubleden, de trainer is ziek, dus kan het niet doorgaan.

Ondertussen ben ik nog steeds op wordpress aan het rondneuzen. Ik laat het hier nog weten als ik overstap en wat mijn blog daar word en plaats dan een link. Tips zijn nog altijd welkom. Ohja, wat ik wel een voordeel vind bij wordpress is dat je daar tags en categoriën hebt en bij blogspot alleen maar labels.

4 opmerkingen:

  1. Dat is wel fijn dat je dan een beetje een ritme hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk dat je daar terecht kan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het etentje niet doorgaat. Ik ben erg benieuwd hoe je afspraak verloopt. Eigenlijk zijn we allebei een beetje met hetzelfde bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen dat het etentje niet doorgaat, joh! Gelukkig kun je er volgende week alsnog van genieten :)

    Wat betreft Wordpress, ik kan het je in ieder geval wel aanraden :) Ik heb zelf ooit een blogspot aangemaakt, en ben er eigenlijk nooit echt goed op gaan bloggen omdat ik het eigenlijk niet zo'n fijne blogsite vond. Wordpress vind ik dat echter wel :) Ik hoor het wel wanneer je eventueel overgaat, want dan kan ik je linkje even aanpassen ;)

    BeantwoordenVerwijderen