Pagina's

zondag 8 januari 2012

In mijn dromen

Dit boek, geschreven door Simone van der Vlugt, gaat over een vrouw die voorspellend edromen heeft.

Rosalie droomt vaak over gebeurtenissen die haar echt te gebeuren staan. Ze herkent de dromen al snel en gaat dan ook situaties ontwijken zodat ze de vreselijke dingen niet heoft mee te maken. Toch kiest haar man ervoor om wel gewoon dingen te doen die zij voorspelt en dan gebeurt er iets dramatisch. Rosalies leven verandert vanaf dat moment. Ze krijgt veel met de politie te maken en opeens wordt ze verdacht van terrorisme, terwijl ze alleen maar over aanslagen droomt.

Wat er voor vreselijke dingen gebeuren zul je zelf moeten lezen, ik verklap het niet.
Ik wil wel zeggen dat ik het een erg mooi boek vond, het is spannend, want je herkent als lezer niet dat ze droomt of dat het echt gebeurt.
Als je heel erg tegen panaromaliteit bent moet je het maar niet lezen.

6 opmerkingen:

  1. Hoe kun je voor of tegen paranormaliteit (is dat een woord?) zijn? Je gelooft er in of niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een mooi boek. Zal het onthouden want heb nog mega veel te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh! Klinkt als een leuk boek! Simone van der Vlugt schrijft echt heel boeiend, misschien ga ik hem wel lezen! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HEt lijkt me een heel mooi boek!!
    Ga hem denk ik wel lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen