Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

Stofzuigervariate

Een stofzuiger is natuurlijk zeer handig, als je die niet hebt moet je overgaan op een dweil, maar daarmee maak je geen vloerkleed schoon. Helaas begaf onze stofzuiger het vorige week. Mijn moeder heeft in de afgelopen week af en toe wat plukken hondenhaar weggegooid, maar verder ook niet schoongemaakt. Ze is sowieso geen schoonmaaktype hoor.

Dus nu moet er een nieuwe stofzuiger komen, deze gaan mijn ouders morgen kopen, of in ieder geval gaan ze naar een winkel die stofzuigers (en andere elektronica) verkoopt en gaan ze op zoek naar een stofzuiger. Gisteren heeft mijn moeder al op internet gekeken naar stofzuigers.

Maar dan kom je het eerste probleem tegen. Stofzuigers zonder zak of met zak? Met zak betekent dat je vaak een nieuwe set zakken moet kopen, want die kun je weggooien. Dan krijg je nog veel meer dingen, 12 meter lang snoer (of andere lengtes dus), makkelijk te verstellen stang, makkelijk de trap optilbaar en nog veel meer dingen. En ze zijn ook nog eens in verschillende kleuren! Ohja en de prijs natuurlijk, die varieert ook tussen de 35 euro en de 250 of meer.

We zullen morgen weten wat voor nieuwe stofzuiger we hebben. Wat vind jij het belangrijkste aan een stofzuiger?

7 opmerkingen:

  1. Het belangrijkste van een stofzuiger vind ik de zuigkracht. Maar volgens mij is het niet zo´n groot probleem om een goede stofzuiger te vinden hoor. Ooh ja, en er moet een knopje op zitten zodat het snoer automatisch weer terug rolt in de stofzuiger, niet zo´n mega snoer dat je he-le-maal op moet rollen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens met Dina. De zuigkracht. Ik heb geen zin om tien keer over dezelfde plek te moeten zuigen om het stof weg te krijgen. Gewoon HOP, er 1 keer over heen en klaar is Kees!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een stofzuiger. En die werkt. En dat vind ik eigenlijk wel voldoende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het niet weten, ik heb totaal geen verstand van stofzuigers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt verstand heb ik niet van stofzuigers :P
    Maar wat ik belangrijp vind is dat hij de stof op zuigt.. maar dat vind denk ik iedereen wel haha

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er komt wel veel bij kijken lees ik nu zeg... Ik vind ook de zuigkracht het belangrijkste. Nou, wij hadden een keer een stofzuiger waar je een zak in kon doen de je niet weg hoeft te gooien. Er zat een rits in en dan kon je hem zo legen

    BeantwoordenVerwijderen