Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Ik mis iets!

Alles houdt op en heeft een einde, maar het is niet leuk als een televisieserie die je volgt (de helft van de tijd via internet) opeens stopt midden in een seizoen. Ik heb het nu over de Co-Assistent, die ik een tijdje keek. Deze week kwam het opeens niet meer. En dat terwijl ze nog bij seizoen 3 aflevering 9 waren. Ik wist toevallig dat de afleveringen ook op youtube staan, maar die afleveringen zijn niet volledig. Bijvoorbeeld 1/4 2/4 3/4 4/4 en dan mist er vaak 1 van die 4 delen.

Zo zijn meer programma's er niet voor, maar dat kan ook eraan liggen dat het de eerste week van januari is natuurlijk. Er waren ook programma's waarvan ik wist dat ze ophielden, zoals de pelgrimscode en een huis vol. Verder zijn er programma's die ik maar één keer in de week kijk, zoals het klokhuis, ik kijk namelijk de aflevering van elke donderdag, want die gaat over iets belangrijks in de geschiedenis en dat vind ik wel interessant.

Verder kijk ik wel naar programma's die maar één keer ind e week komen, dat zijn Nederland van boven, niet zeer interessant, maar wel leuk om te zien. Elke week wordt Nederland van boven bekeken en zien ze bepaalde plekken war het druk is, wel afhankelijk van het onderwerk, bijvoorbeeld vrije tijd. Tatatataal (maar dat kwam deze week niet), een programma over taal en drie verschillende bekende (ik ken ze meestal niet) Nederlanders, het is een beetje quiz-achtig, maar het is ook wel leuk om de herkomst van bepaalde woorden te ontdekken. Ps tot volgend jaar, een programma waarin mensen na een jaar vertellen of hun droom is uitgekomen of niet, dus het goede voornemen van vorig jaar, als het niet is gelukt vertellen ze ook hoe dat is gekomen.

Zijn er bepaalde programma's/series die jij volgt of af en toe kijkt?

5 opmerkingen:

  1. Ik kijk ALLES via internet. Behalve Wie is de Mol. Programma's die ik kijk zijn er... hoeveel? Weet ik niet, heel veel. Zoals: House, How I Met Your Mother, Bones, The Big Bang Theory, A Game of Thrones, af en toe eens Glee (ligt aan de muziek van die aflevering), That 70's Show (alle dvdboxen) en Buffy (ook alle seizoenen op dvd). En dan vergeet ik er vast nog wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff, ik kijk heel veel programma's. Talentenjachten, de TV kantine, Life 4 you, Kinderen geen bezwaar en andere series die niet meer op tv komen zoals Kees & co en Het zonnetje in huis. Ik vind Friends, Gilmore girls en The king of queens ook leuk, amerikaanse series...

    Ik keek ook een huis vol en de Pelgrimscode en in de zomer In Therapie... Ik vind Ali B op volle toeren ook leuk, vooral omdat men via dit programma elkaar dingen over muziek wil leren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk Downton Abbey, maar dat is nu afgelopen. En voor de rest Grey's Anatomy, Glee en Private Practice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk Glee via internet (ik had niet het geduld om te wachten tot het weer hier op de tv kwam) en NCIS, House en Castle op de tv.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoals je al weet kijk ik niet zo heel veel tv, maar ik vind het wel luek om dingen te volgen..

    Ik vind het wel doelloos om midden in een serie te stoppen, dat ben ik met je eens!!

    BeantwoordenVerwijderen