Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Verhuizing

Vanaf vandaag ben ik te vinden op wordpress. Daar ga ik gewoon verder met bloggen. Ik vind wordpress toch fijner dan blogspot en ik heb in de afgelopen dagen al veel uitgevonden, dus ik snap het al aardig.

Mijn nieuwe blog is:

http://www.augustbutterfly.wordpress.com/

Er zit ook een bloglovintellertje op, dus je kunt me al volgen met bloglovin.

Ik wil hierbij vragen of iedereen die een link heeft op zijn/haar blog naar mijn blog, hem dan even wil veranderen. Alvast dank.

Ik hoop dat jullie als lezers ook allemaal meeverhuizen, dus mij daar gaan volgen en daar ook gewoon blijven reageren zoals jullie dat hiero ok deden.

4 opmerkingen:

  1. Tuurlijk verhuis ik mee! Ik zal meteen alles aanpassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verhuis mee!!
    Heb het overal veranderd!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marit,
    Ik weet dat dit misschien een beetje een rare vraag is maar ik had ergens gelezen dat jij je sectorwerkstuk had gedaan over zorgboerderijen.
    Ik moet dat binnenkort ook maken en ik en mijn partner hadden ook het idee om het over zorgboerderijen te doen.
    Ik wilde vragen of je misschien nog tips of ideeën voor ons had.
    Ik reageer nu even op een ander bericht wat hier helemaal niks mee te maken heeft maar anders wist ik niet hoe ik je kon bereiken.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen