Pagina's

zondag 15 januari 2012

Rumour has it

Sinds mijn moeder een nummer van Adele op de radio hoorde vorig jaar, vond ze haar muziek opeens wel goed. Toen stond Adele ook nog eens 4 of 5 keer in de top 2000. Mijn moeder besloot om een cd te kopen.
Mijn moeder heeft de cd 21 van Adele besteld en inmiddels binnen. Die luisteren we nu dus ook veel, het nummer dat ik hieronder zet staat ook op deze cd.

Ik kende haar muziek al langer, met muziekles op school hebben we Make you feel my love gespeeld. Maar nu wil ik jullie een nummer laten horen dat ik op het moment erg mooi vind.


7 opmerkingen:

  1. Oohja dat van muziek weet ik nog. Ik heb haar eerste album ook en nog wat live opnames. Laat maar weten als je die wil hebben. Ik vind haar namelijk ook geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adele is super! Ik ben een keer naar haar concert geweest (toen ze nog niet heel erg bekend was) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is geen slechte muziek nee, maar net als in Nederland Caro Emerald wordt ze TE vaak gedraaid op de radio, kun je geen enkel talentlozenprogramma zien zonder dat er iemand die liedjes vals staat na te krijsen en is het opeens ieders lievelingsartiest, terwijl die liedjes nou weer niet zó goed zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de meeste liedjes van Adele heel mooi, maar ze worden tegenwoordig zoveel op de radio gedraaid dat ik ze wat minder vind ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb alle liedjes van Adele, en ik vind dat ze echt heel goed kan zingen. maar ik heb een hele brede muzieksmaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is echt een geweldige zangeres, maar ik raak soms snel uitgekeken op haar nummers. (: Ze zijn wel heel leuk om te spelen/zingen, misschien daardoor wel, haha! :3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind Adèle ook een hele goede zangeres.

    BeantwoordenVerwijderen