Pagina's

donderdag 12 januari 2012

Teveel spullen

Inpakken is lastig, iedereen neemt wel spullen mee die hij/zij niet gebruikt (denk ik). Ik ben nu mijn tas aan het pakken voor morgen, want dan ga ik weer met de trein naar Friesland.

Voor het op vakantie gaan is het al lastig, want dan moet je kleren inpakken voor als het regent, voor als het heel warm wordt en voor ertussenin en zwemspullen en nog extra warme trui enzovoort. En daarnaast natuurlijk nog een boek om te lezen of andere spullen die je meeneemt omdat je daar iets mee wil doen.

Als je met het openbaar vervoer reist dan is het wel leuk om iets mee te nemen voor onderweg. Een mp3 speler bijvoorbeeld of een goed boek. Ik neem elke keer een boek mee en mijn mp3-speler, maar eigenlijk lees ikb ijna nooit onderweg en luister ik ook niet veelmuziek als ik in de trein zit.

Dan neem ik ook nog mijn agenda mee en een toilettas en ook nog mijn laptop, want die kan ik thuis ook nog wel gebruiken. Op de laptop van mijn ouders zitten geen hulpprogramma's om te vergroten en voor te lezen, dus ik gebruik mijn eigen laptop gewoon en zo kan ik hem ook gebruiken in de trein.

Neem jij vaak veel spullen mee die je niet gebruikt?

10 opmerkingen:

  1. Oh daar ben ik een ster in, spullen inpakken die ik niet gebruik. Maar meestal neem ik gewoon te veel kleding/schoenen mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem nooit spullen mee die ik niet gebruik. Is alleen maar extra baggage. Goed inpakken heet dat :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik ben echt kampioen onzin dingen meenemen! Dan denk ik als ik thuis ben nog doodleuk van "oh ja, dat zal ik vast nodig hebben." En dan ben ik op plaats van bestemming en kijk ik er eigenlijk helemaal niet meer naar om! Verschrikkelijk is dat, want dan zeul je toch alles voor niks mee xD

    Trouwens, ik heb een blogje aan je gewijd om je te linken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och ik ook ! .. ik ben zo een figuur dat truien meeneent naar een zonnige bestemming :) en altijd teveel shirts maar te weinig sokken :) Inpakken is niet aan mij besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb altijd standaard een boek in mijn tas zitten, ik lees natuurlijk niet altijd onderweg, maar ik wil altijd het zekere voor het onzekere nemen, net zoals mijn camera, het zal me toch niet gebeuren dat ik een mooie foto kan maken, en mijn camera vrolijk op tafel ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik neem meestal teveel mee in de auto, maar voor de rest valt het wel mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik ken het ook wel als ik ga logeren, maar meestal valt het wel mee. Ik neem in ieder geval een boek mee en mijn telefoon. Ik kan echt niet zonder die twee dingen op vakantie :P vooral ook omdat ik aan de standaarddingen niet echt iets heb die je kan kopen ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik, jaah ik herken dit heel erg..
    ik heb het dan ook vaak!!
    (ik denk persoonlijk dat iedere vrouw dat heeft :P)

    BeantwoordenVerwijderen