Pagina's

donderdag 10 februari 2011

Zonneschijn en regen

Drie dagen scheen de zon, was de lucht blauw en zag ik geen wolken. 3 Dagen waarop ik veel buiten kwam en de temperatuur ook lekker was. Ik dacht dat de lente eraan kwam. Nu ik dit zit te schrijven hoor ik de regen op het platte dak en is het meteen iets kouder. De lucht was vandaag grijs en de zon heb ik maar even gezien. Gelukkig kon ik op dat moment toch even naar buiten. Het is van dat weer waarbij je het liefst meteen weer onder de dekens kruipt en een boek wilt lezen of een film wilt kijken. Het is nu een beetje te laat voor zulke dingen. Tsja, morgen weer opstaan om 07.05.

Om terug te komen op het weer, ik hoop dat het zaterdag toch minstens droog blijft. Dan ga ik shoppen met twee vriendinnen, we logeren het hele weekend bij een van deze vriendinnen. Zondag mag het gerust regenen, want dan zitten we binnen en maken we (waarschijnlijk) Muffins.

Ondertussen ben ik wel blij dat er geen sneeuw ligt of dat het niet meer erg vriest. Af en toe een graadje mag van mij best, maar ik hou nou eenmaal meer van de zomer (wie niet?). Als je in de zomer bent geboren wil dat meestal al helpen, maar het warme weer is ook heerlijk, en meestal zijn de zomerkleren ook iets leuker en mooier dan de winterkleren. Al met al hoop ik gewoon dat de lente er snel aankomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten