Pagina's

donderdag 17 februari 2011

Love, Love and more love.

We werden er al weken mee doodgegooid; Valentijnsdag. Ik weet het, het is al 3 dagen geleden, maar ik had geen tijd om eerder iets te schrijven. Ik zit nu Sterren dansen op het ijs terug te kijken en merk dat die ook al helemaal in het teken stond van liefde en valentijnsdag. Ik logeerde het weekend bij een vriendin en daar hebben we ook de nodige films gekeken, natuurlijk met veel liefde: How to lose a guy in 10 days?, Shopaholic, Bridget Jones (2 films) en de titel van de andere film ben ik vergeten.  Op zaterdag heb ik toch maar het valentijnskadootje gekocht waar ik het al 2 dagen over had. Op zondag hebben we kaarten gemaakt. Vooral voor elkaar. We hebben ook heerlijke muffins gemaakt. we hadden beslag voor chocolademuffins en voor naturel muffins. We deden in de vormpjes eerst een van de 2 soorten en daar bovenop dan de andere soort en als er nog een beetje bij kon deden we weer de andere kleur. Ze zijn heerlijk geworden en zagen er ook heel leuk uit.

Helaas was mijn valentijn ziek afgelopen maandag. Ik bewaar het kadootje voor hem en ook de kaart. De valentijnskoekjes die we vorige week in de verzorgingsles hadden gemaakt heb ik dinsdag maar gedeeld met onze vrienden. De muffins die ik over had heb ik dinsdag en vandaag opgegeten (we hadden er ieder nog 2 over). Op valentijnsdag heb ik wel 2 kaarten gekregen, elk van een vriendin, die hadden ze ook zondag gemaakt dus. Ik heb natuurlijk wel een aantal lieve valentijns-smsjes gestuurd waarin ik hem veel beterschap wenste.

Maar eigenlijk vind ik valentijnsdag niet zo interessant, ik vind dat je elke dag aandacht moet schenken aan je liefde en je vrienden. Net als dierendag, je moet gewoon elke dag aandacht geven aan dieren. Vandaag is het trouwens nationale doe vriendelijk dag. Dat moet ook elke dag toch?

1 opmerking:

  1. Het was echt een heel gezellig en leuk weekend!! Voor herhaling vatbaar!! Maar dat komt zeer snel weer

    BeantwoordenVerwijderen