Pagina's

donderdag 25 augustus 2011

My Story (1)

Mijn leven begon op 1 augustus 1991, mijn ouders waren op 11 oktober het jaar ervoor getrouwd. De eerste jaren van mijn leven gebeurde er niet veel, op mijn tweede kreeg ik een broertje, hij heeft het helaas maar 3 dagen volgehouden. Hij had een hartafwijking en daar konden ze niets aan doen.
Toen ik twee was zijn mijn ouders ook Jehovah's getuigen geworden. Mijn moeder nam een keer iets aan bij de deur en toen kreeg ze daarna bijbelstudie van een Jehovah's getuige. Ik was nog klein dus had natuurlijk geen idee wat er gebeurde. Mijn moeder betrok mijn vader ook in de bijbelstudie en later gingen we dan ook naar de zaal (zo noemen ze het gebouw dat gebruikt wordt voor de diensten, geen kerk dus). Mijn ouders zijn in die eerste jaren ook gedoopt daar.
Verder zijn we verhuisd toen ik 4 was. We verhuisden van een rijtjeshuis in Sexbierum naar een rijtjeshuis in Franeker, dit huis was alleen dan op de hoek van het rijtje, dus hadden we ook ramen aan de zijkant en een grotere tuin. We woonden aan het plein met een speeltuin.
In de tijd dat we in Franeker woonden is er ook een konijn van mij overleden, deze was wit met zwart (net als de konijnen op de foto's in het blogje over mijn vakantie). Het konijn lag op de stoep toen wij thuiskwamen nadat we naar de zaal waren geweest. Mijn konijn bloedde en was al dood toen we hem vonden, er zat ook een gat in het gaas van het hok en we denken dat er een hond was die het gat erin heeft gemaakt en het konijn eruit heeft gesleept en gebeten.

Wordt vervolgd.

4 opmerkingen:

  1. Oh, dat wist ik niet dat je bij de Jehova's getuigen zat, wil je daar in een ander blogje meer over vertellen? Wil ik wel meer over weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, dat is sneu, van het konijn :(
    Ben benieuwd naar het volgende stuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven! Zo leer ik je nog beter kennen ;)

    Ben ook benieuwd naar het vervolg :)

    BeantwoordenVerwijderen