Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Agenda's

Ik heb een nieuwe agenda gekocht. Deze keer de Loesje agenda, net als afgelopen jaar, omdat deze zo duidelijk is en ik hem goed kan lezen. Vorig jaar zaten er meer kleurtjes in en waren de lijntjes gekleurd en dit jaar zijn het zwarte lijntjes op een witte achtergrond, dus kan ik hem nog beter zien.

Ik zat vandaag dus de nieuwe agenda in te vullen (persoonlijke gegevens enzo) en toen bladerde ik in de oude agenda naar notities die ik belangrijk vind om te bewaren, om dus over te schrijven. Toen kwam ik een pagina tegen waar ik mijn agenda dus als dagboek heb gebruikt. Er stond iets over ruzie met mijn vriendinnen en dat mijn vriend niet op school was, niet belangrijk verder. Tsja, ik neem geen dagboek mee naar school en gedachten moet je soms kwijt. Dat is ook zo fijn aan deze agenda's, ze hebben heel veel pagina's tussendoor waar je notities kunt maken.
Hieronder eerst de agenda van vorig jaar en rechts de agenda van dit jaar. Ze zijn in werkelijkheid evengroot, maar ik kon op internet niet 2 evengrote plaatjes vinden.


5 opmerkingen:

  1. Leuk, een Loesjesagenda, ik wist niet dat die bestond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de loesje ook heel leuk, maar ik wil meestal een agenda met wat kleur, om mij door de donkere schooldagen heen te helpen =D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah leuk, Loesje! Hervakantie, grappig :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou zoiets niet in een agenda durven te schrijven gezien het feit dat bij ons in de klas de agenda's overal heen gaan en iedereen er wel in schrijft (Mijn vorige agenda staat vol met tekeningen van paarden, spoken en clowns en niet door mij getekend)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is er iets mis met een digitale agenda? Dan moet je je persoonlijke zaken nooit meer overschrijven.

    BeantwoordenVerwijderen