Pagina's

woensdag 24 augustus 2011

Het OV.

Vanaf vrijdag ga ik dus een keer in de twee weken naar Friesland met de trein. Ik heb net de reis uitgezocht (op OV9292.nl). Altijd handig die site.

Eerst wist ik zeker dat de trein van Nijmegen naar Zwolle zo doorging, maar we moeten overstappen in Arnhem. Slim dat ik nog even ging zoeken naar de route, anders wist ik dit niet. Ik ben meer dan 4 uur onderweg, met overstaptijd erbij in. Ik vertrek hier rond half 4 en ben rond 8 uur bij mijn ouders. Ik moet de reis voor zondag nog uitzoeken, maar dat doe ik morgen wel.

Ik reis samen met het meisje dat onder mij woont, zij stapt in Heerenveen uit en wordt opgehaald en ik reis dan nog door en word opgehaald in Franeker.

Binnenkort dus meer over mijn OV-avonturen.

4 opmerkingen:

  1. Nou, ik denk dat je zeker wel avonturen beleefd :) succes ermee. Wel een lange reistijd hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, dat is een behoorlijk lange reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een flinke reis! Ik ben zelf een paar keer van Nijmegen naar Sneek gereisd.
    Oh en de trein van Nijmegen naar Zwolle zal binnenkort waarschijnlijk wel weer rechtstreeks zijn, dat is nu alleen vanwege de werkzaamheden bij Arnhem, dacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen